<3

Skrivet 2010-08-23 Klockan 11:07:05

var med malin igår vi dunka musik på morgonen sen så åkte vi till netto och köpte grill, korv och korvbröd, sen så blev det att hämta lite och sen så åkte vi till willys och köpte godis och marshmallows :D
sen så titta vi på lisas kattunge, jätte söt, men jätte farligt för mig i och med att jag inte tål katter :(
men sen så fram mot 6 tiden så gick vi ut och grilla, mkt kul och fick även besök, av 3 randoms, haha...
men då stack vi hem och gick på bio med olle och erik, typ trollkarens lärlingar, haha.
cykla hem och lämna lisa sen så stack jag till samer o några till och när jag skulle hem så gick jag förbi bea på vägen, och vi satt och snacka lite :)
sen kom jag hem fram mot 2-3 tiden, inte så bra i och med att jag hade tänkt o vänja mig till skolan :O
simba :D
haha, det blåste :(
<3
lisahelgersson.blogg.se/
maaaliihn.blogg.se/
<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skrivet 2010-08-23 Klockan 22:33:50
på G med samer eller ;)?

Postat av: svar: anonym

Skrivet 2010-08-26 Klockan 08:50:14
Hahah, nej det är jag inte, vi är bara kompisar haha xd :)


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!