:)

Skrivet 2010-07-22 Klockan 12:18:15

åkte hem från gamleby igår kl halv 11 med lisa :)
och så hade vi oxå med oss lisas systers hund, och så vare en random tant som snacka med hunden om att det inte är farligt att åka tåg :bigeyes:
men när vi kom till västervik så hämta min pappa oss och vi åkte hem.. :)
Lisa skulle vara barnvakt så jag satt inne ett tag vid datan och sen så stack jag ut med bea.
Vid sex tiden så kom Lisa hem till mig, vi gick ut och gick lite och dampa :D
Vi såg även tre st husvagnar på ludde :o Vafan gör dom där?haha :question:
Men vi satte oss sen vid netto och tog det lite lugnt, och sen så gick vi hem till mig och såg på simpsons och tog oss en cp skön tupplur ! :D
Sen åkte Lisa till gamleby :(
hihi
gull :cool:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!