minnen =D

Skrivet 2010-07-22 Klockan 12:47:08

Jag kom o tänka på när jag skulle rosta bröd och i brödrosten så finns det röda lysande rör (a)
och jag som var så nyfiken tog fram en kniv och peta på lampan, och så gick hela strömmen i huset (aa)
Jag vet jag är duktig, och säg inget till mamma elr pappa för dom vet fortfarande inte om att det var jag som gjorde så vi fick strömavbrott den morgonen :D!!!
och så klassikern, jag och lisa var ute och gick med samer och så titta jag åt ett annat håll och lisa åt ett annat och så är hon så dum att hon snurrar runt en lyckstolpe och PANG så krocka vi in i varandra -.- HAHA kommer aldrig glömma den dagen :D
FAN VA BRA JAG ÄR PÅ PAINT!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!