>heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej<

Skrivet 2010-06-20 Klockan 10:37:11

var uppe vid elgiganten och överallt där uppe med makke, köpte jordgubbar till mig o makke men makke lämnade dom -.-' och jag åt  nästan upp alla :p
se så gick vi till donken, för jag ville ha det rosa glaset som jag har väntat på tills den veckan kom, men då har alla jävla äckliga turister gjort så det inte fanns kvar något rosa glas så jag fick ett blått.....
sen så stack jag hem till mig o makke hem till sig, då var jag med bea o vi hitta en gul sparkcykel som jag döpte till Harald.
vi åkte omkring på den men tills sist blev det för jobbigt så vi lämna honom i en buske! ;(
vi gick ner till lysings strand för att ta kort med beas kamera :p
sen så gick vi tbx för det var kallt där nere :p
då snacka vi ett tag sen så gick vi båda hem o sov :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!