idag wtf :)!

Skrivet 2010-06-18 Klockan 21:03:21

I skolan så såg vi på när folk sjöng och dansade mkt bra och så såg man även bild spel på vissa folk är där var min makke med! Haha (från när han gick i 7an :D ) jätte gullig :) <3
Sen när den var slut så fråga jag pappa om han kunde SKJUTSA oss ner till stan + att ta med lisas plånbok som låg hemma hos mig :). jo vad gör han, han kommer gående med hunden i ena handen och sen lisas plånbok i andra -.-' (eb) så vi fick gå ner till stan, jätte jobbigt för jag hade typ fått en liten blåsa utav mina klackskor ;(
men när vi kom ner och skulle äta mat på Tahi hoa så öppnades det inte förns 25 min :(
så vi fick vänta ;) Sen så åt vi, och det var väldigt stark mat :O När vi ätit klart så var vi och titta på lisas systers utspark, sen åkte vi och såg när alla studenter kom med traktorer/lastbilar/bilar :)
sen åkte vi hem till mig och sen till lokalen när vi åt god mat och spela kubb och dampa :D
lite suddig bild ;p
nä det gör vi inte ? :)
mina avslutnings blommor :)
kubb :)


Kommentarer
Postat av: liiisaaah den bästa? ;D

Skrivet 2010-06-19 Klockan 17:18:02
svar: hahah ah då jävlar! :D§

URL: http://lisahelgersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!