pusselipuss (a)

Skrivet 2010-06-03 Klockan 07:50:01

Efter skolan drog jag till malin och vi drog oss vidare till Lager :)
Titta runt lite och blablabla :D
Sen så åkte vi hem till mig och sen vidare till stan och titta runt lite :)
Vi drog till donken och åt lite gotteligott ;)
När vi var klara på stan så drog jag och malin till våran balja :D
Den är as varm och skulle passa perfekt till ett sommardopp :)
Vi såg massa söta fåglar som vi tog kort på :D
(blev inte så bra för jag hade mobilen ;p )
grr:love:
cp, benet sitter på ryggen ! :bigeyes:
Aaaaw :love:
bullen :D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!