gårdagen

Skrivet 2010-05-16 Klockan 11:40:20

Var med lisa igår och som vanligt så dampa vi och så la vi ut en halv dag på att göra ett klipp till youtube som vi skulle lägga ut på bloggen, men vi har sån tur så att det funkar icke :question:
men aja, vi överlever :tired:
vi åt oxå jordgubabr och hallon, as gott! :D
Vi kolla även på filmen avatar med lisas mamma :) 2a gången jag ser den ;P
När filmen var slut så mötte vi Bea men dom stack hem vid halv 11, då drog jag mig till makke :p
grrrrrrrrr


Kommentarer
Postat av: Makke

Skrivet 2010-05-16 Klockan 11:44:14
Hahah Bög jävel

Du ska dö;ooo

hahah<3

Postat av: liisaah den bästa? :D

Skrivet 2010-05-16 Klockan 18:49:31
sv: ahhaha du är min tard :dhhihihihi

URL: http://lisahelgersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!