lilla tard :D

Skrivet 2010-05-16 Klockan 20:23:10

som ni såg på inlägget nyss så var makke inne på min blogg, och som alla vet så är jag bättre än han ;)!!!!!
men just nu sitter jag och kollar på ishockey och det står 1-0 till sverige! :D
(Sverige-Kanada)
Ni vet ju hur min morgon ser ut men efter det så skulle jag hem och platta håret, men min plattång har gjort sitt och har svikit mig :( den e helt cp :mad: men sen så var jag med bea och vi gjorde inte något speciellt ;p
Men har precis duschat och ska se på tvn nu :)
Btw, ska bita makke i örat nästa gång jag ser honom + min plattång ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!