kalmar

Skrivet 2010-11-02 Klockan 09:29:06

Bussen gick 07:25 och vi var framme vid 5-10 i 10 och då börja affärerna öppna, vi gick omkring och jag köpte mig en tröja,skärp,svarta jeans och vita örhängen. Lisa köpte svarta och röda örhängen och något mer som jag inte kommer ihåg ^^
Men när klockan var fram mot 12-1 så mötte vi lisas syster och hennes kompisar och gick och åt, jag och lisa tog oss varsin "någonting" xd kommer inte ihåg var det hette men det var typ grönsaker tacos chips och någon rulle ^^ xd
När vi ätit klart det så gick vi till en affär (kmr inte ihåg vilken)  och Lisa köpte sig ett par byxor.
Då hade vi handlat klart men innan vi skulle hem till lisas syster så köpte vi 6 st donats (y)
När vi kom hem till lisas syster så drack vi te och lisa juice och åt våra donats :D
Sen så lyssna vi på musik o snacka o dampa lite :)
När vi börja bli lite hungriga igen så åkte vi till netto och köpte lite där och sedan cykla vi till ica och köpte massa gott och blandat där ;)
Vi gjorde mat och det blev, grönpepparsås, kyckling och någon potatis sak :p Jätte gott var det :)
när vi ätit klart så kolla vi på massa avsnitt från Scrubs och åt chips och dipp och drack cola ;)
När klockan var 9 så gick vi till buss stationen och tog bussen hem, jag kan ju säga att jag var JÄVLIGT trött :O
Och så ville lisa sätta sig längst bak i bussen och då skulle vi gå dit men jag faila så jävla hårt, så när jag stod upp så svängde bussen till typ och jag tar tag i ett säte men lyckas på något sätt att böja mina naglar åt fel håll -.-
Snacka om att det gjorde ont xd Så långfinger nageln börja blöda och pekfingret har typ ett blåmärke xd
Men sen så kom vi till Västervik och så fick vi skjuts hem av lisas mamma och när jag kom hem så la jag mig ner i sängen och somna direkt :D dö skönt o sova ;)
Tack för dagen :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!