TISDAG

Skrivet 2010-11-03 Klockan 12:38:35

Var ensam hemma igår och då kom bea hem till mig och då skulle jag göra mat till oss, det blev pommes och chicken nuggets, gott :)
sen så skulle vi hälsa på andreas, samer,admir och joey, för vi hade tråkigt, och så följde admir och samer med mig hem för att äta kladd kaka, väldigt gott :D Spara en pytte liten bit till andreas (a) men den blev uppäten :O
Så var vi hemma hos andreas ett tag och såg på film och satt vi datan.
Bea gick hem vid 10 tiden eller vad den nu var, och jag stanna kvar. Sluta med att jag var as trött och somna typ hela tiden, men jag åkte hem vid typ halv 4 ;D
uuuuh
muumms :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!