dagen kommer här :DDDD

Skrivet 2010-10-06 Klockan 21:11:24

skola då, rätt chill dag, strömmen gick i min enhet ^^ hihih
och så sluta vi med sista passet (teknik)
Jag och Bea gick hem till mig och snacka lite och sen gick hon hem och åt, och då passa jag på att ta en snabbdusch, och sedan fixa mig. Sen möttes vi och gick ner till stan och kolla på lite affärer och gick sen till donken och jag och bea hade lite överskotts energi tror jag och grava typ åt allt (a) mötte nils och elias där. men vi drog sen efter att i ätit klart och då gick vi och hämta Beas cykel som var på ludde. vi satte oss och snacka ett litet tag och gick sen omkring lite och sen till netto och köpte godis, och det fanns ingen gräddfil kvar på netto så jag och bea fick cykla till willys och köpa det där, när vi kom hem till mig såg vi lite på tv och åt chips och dipp. väldigt skönt att få ta det lite lugnt. Sen gick hon hem och då passa jag på att starta datan :)
-
( Btw, Andreas du suger HAHAHAHAHAHAHA, lycka till på sjukhuset ;)! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!