inte på så bra humör :(

Skrivet 2011-04-06 Klockan 21:09:30

Vart ju prao på morgonen, när jag kom hem så tog jag mig direkt en dusch för att jag luktade köttfärs, inte så mysigt kanske -.-?
Men efter det så drog jag mig till bea då vi gick ut och satte oss på ett ställe, solen lyste på där oxå, helt underbart :}
kom lite folk från och till som vi snacka lite med. efter det så gick vi hem till bea och vidare till stan där vi tog oss lite mat (a), klockan började bli rätt så mycket så vi cyklade hem och nu sitter jag här i mitt rum, i mörkret :O
är inte alls på så bra humör nu, vetifan asså. men ska snart sova. usch :(
hörs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!