Beatrice dag!

Skrivet 2011-02-25 Klockan 23:11:04

Vaknade upp och sen så var jag med bea, vi var ute och gick. sen gick vi hem till henne för hon skulle äta. När hon var klar så gick vi hem till mig och åt kexchoklad,chips och drack cola. gott ;)
sen så gick vi ut till donken och chilla lite. När vi hade suttit där ett tag så gick vi och hämtade min älskade cykel. har saknat den (L)
vi gick hem till mig sen och lyssna på musik och så gick vu ut ett tag, helt utrustade med filtar,strumpor,mjukisbyxor, mössor och vantar :D
kom nyss hem och nu sitter jag och snackar med bea i skype som sitter och snackar om glass?????
:D
bea har på sig min fina hemmagjorda mössa haha :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!