Fredag

Skrivet 2011-02-12 Klockan 13:09:53

Efter att jag slutade skolan så drog jag emma o lisa och tränade. när vi var klara så drog jag och lisa hem till mig där vi åt glass bland annat och lite choklad som mamma och pappa hade köpt :) Vi såg på toy story 3 haha och sen så tände vi lite ljus och snackade och sen somnade vi. Blev att gå upp tidigt dagen efter för det var näämligen skola då (n). aja blev bara till kl 12 och så får man ju en extra dag ledig vecka 7 :)
Ajuste blev plast glas i skolan, skapligt B !


Kommentarer
Postat av: Mikailelsa

Skrivet 2012-06-28 Klockan 12:33:20
Site was very helpful. thank you

URL: http://mikailelsa.blog24h.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!