Dag 11 – Mina syskon

Skrivet 2011-01-04 Klockan 03:26:28

Henrik Karlsson.
från pappas sida.
Han är min yngsta bror, han som jag alltid höll på att reta och han som brukade slita av huvuden på mina gosedjur :)
Haha, men han är drygt vetifan :s 23 tror jag nog.
han bor nu i ,vetifan heller för han har precis flyttat från Stockholm med sin brud, men det ligger ner mot Malmö där dom bor nu ^^
Han är en väldigt snäll bror och jag älskar honom, han kanske inte precis är någon som man kan prata med om så "personliga" saker men annars gåre ju :)
Niklas Karlsson.
han är från min pappas sida och inte mamma
jadu, tror nog att Niklas är runt 25 år nu.
Han har jag inte bott med tsm så länge men ett tag iaf.
Men nu bor han i Borås och har precis gjort klart sin utbildning som lärare :)
han är lite som henrik oxå, väldigt snäll och trevlig och så men kan inte precis prata om så "personliga" saker med honom :P
Har tyvärr ingen bild på han :(
Jonny Önell.
vet inte precis vad jag ska säga.... han är från min mammas sida.
han blev 30 år.
vi har inte bott så mkt alls tsm men jag minns när han var här i somras (han bodde i Malmö )
Då satt vi i soffan och var ensamma hemma och han höll om mig och sa att ingen skulle få skada mig mer och att jag betydde mest för han.
orkar inte skriva mer men jag älskar mina bröder, dom betyder mkt för mig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!