Dag 21 – Ett annat ögonblick

Skrivet 2011-01-14 Klockan 08:49:54

Jag var på väg hem för o ta mig något att äta, jag gick in genom altan dörren och in på mitt rum.
Helt plötsligt så hör jag hur någon rasslar omkring och går i mitt kök, jag blir livrädd och vet inte vad jag ska ta mig till. "tänk om det är en mördare :S "
men jag smög sakta ut från mitt rum och så förbi där vi hänger våra ytter kläder.
Jag tog försiktigt upp ett sko horn som var typ as hårt och tungt
sen så smög jag ut mot köket igen, när jag nästan var framme så visste jag inte vad jag skulle göra så jag typ hoppa fram vid köks dörren och skrek och var beredd på att slå till ?xd
Det var en kille som satt där, han blev livrädd och hoppa till som fan, men sen så sa han att han var där för att laga våran diskmaskin.
pinsamt....


Kommentarer
Postat av: malin

Skrivet 2011-01-16 Klockan 16:45:19
hahahhahahahah <3

URL: http://maaaliihn.blogg.se/

Postat av: Karljeanett

Skrivet 2011-05-11 Klockan 08:10:25
I am very excited to see this site. Universal design and accessibility. Congratulations!

URL: http://karljeanett.blogger20.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!