sovmorgon barrreee

Skrivet 2011-01-25 Klockan 08:47:30

Fick sovmorgon och gissa från vad? Matte, aa precis dö nice. Så jag är skit glad nu och lyssnar lite på musik =)))
Har inte haft så mycket tid med datan men har lite tid nu då ;)
hmm min helg, var med Andreas, Samer och Bea. Vi åt pizza (a)
Vad har hänt mer? satt ute med andreas i 1 timma och bara snacka typ. kallt :D
och igår så fick man ju sluta 40 min tidigare från slöjden, vf? för att jag är bäst kanske...
men gick hem och vänta på att Lisa skulle komma, plugga även lite ( fysikprov på onsdag (n'  )
Och så när Lisa kom så blev det att träna lite och sen hem och duscha.
Lisa kom även efter ett tag och då skjutsa min pappa ner henne till stationen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!