nothing on you babe

Skrivet 2011-05-22 Klockan 11:04:27

ja, blev en trevlig kväll igår trots allt :D blev att grilla med några och så mest chilla och så väntade vi ju på att "jorden skulle gå under" men aa, det gjorde den ju inte :o hihihi läskig gubbe som påstod det :)
men jag behöver skaffa mig lite nya saker nu innan sommarlovet :)
tex så behöver jag ett par skor till skolavslutningen, en enkel liten väska, och en jeans jacka, och en enkel klänning till sommaren bara, men jag ska nog se till att hitta detta :D
plus att snart så åker vi med klassen till stockholm, det ska bli redigt nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!