Vitskåpsbil?!?!?

Skrivet 2010-10-17 Klockan 18:10:40

I onsdags när jag kom hem från skolan för vi sluta tidigare så såg jag en vit skåps bil utanför min lägenhet??
den har ingen text eller något :S
Jag gick in för att låsa upp min dörr, och så ser jag hur dom glor på mig som fan. för dom står vid min granne och bankar som jävla galningar
kändes lite obehagligt, men jag gick upp för trappan och skulle låsa upp dörren, det e 2 killar i typ 30-40 års åldern, Jag ser hur en av killarna vänder sig mot mig medans den andra står och bankar på grannens dörr. men jag får snabbt upp dörren och då ser dom min hund och går ut och väntar tills jag stängt min dörr, när jag gjort det så kommer dom tbx och försätter att knacka på hos grannen.
Det lustiga är att båda gångerna dom där kommer så har båda mina föräldrar jobbat och min grannes man har oxå alltid varit på jobbet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!