Dag 15 – Mina drömmar

Skrivet 2011-01-09 Klockan 12:29:09

jadu, jag har många drömmar.. men jag tar bara upp några :)
  • bli rik (vem vill inte liksom ;) )
  • dyka ner bland hajar, något min pappa har fått mig att vilja göra enda sen jag var 8 år typ
  • Få en underbar familj ;) ingår även en hund, hihi :D
  • att skolan ska blir lättare, och inte svårare
  • att aldrig bli sjuk
  • att kunna flyga, då slipper man gå :D
  • skollov ska vara längre
  • blir bättre i matte
  • att skolan inte har så jävla stora grav på än


Kommentarer
Postat av: Gorangrete

Skrivet 2011-06-06 Klockan 10:29:21
Nice site, cool background. toni.

URL: http://gorangrete.blogfeaturing.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!