gårdagen!

Skrivet 2011-06-21 Klockan 10:33:08

Efter att jag hade fixat mig så åkte jag och bea till malin och sen åkte vi 3 vidare ner till stan, där vi gick omkring lite, jag köpte en ny kjol och så köpte vi glass! mums
efter det så drog bea hem och skulle äta, då åkte jag och malin ner mot stan igen, men det började tyvärr att regna, usch! men vi tog skydd inne i åhmans, sen vidare ner mot stan men då började det regna igen, då drog vi in på donken och när vi satt där inne så såg vi hur det blixtrade över havet o.O
men vi åkte hem, när det ösregna....
HAHA ur gulliga!
och här är kjolen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!