wtf?

Skrivet 2011-03-02 Klockan 07:33:49

jag sov skit dåligt inatt, skit ont i huvudet och var orolig för något, vet ej vad :s
och så fick jag för mig att min data (som var avstäng) kom det massa musik ifrån. hur fan tänker du ella? -.-
så jag reste mig upp (halvsovandes) och startade datan stängde av ljudet på datorn, och stängde av datorn, asså vafan höll jag på med?? efterblivet!
och så drömde jag att det stod en kille i mitt rum och så kastade jag ett gosedjur på honom så försvann han :s
när jag vakna så ser jag hur mitt gosedjur (en som jag fått av mamma på alla <3 dag) ligger på mitt golv....
aja, somnade faktiskt redan fram mot 8-9 tiden som inte var så bra för jag vaknade redan vid 4 på morgonen och kunde typ inte somna om -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!