Pratar med sig själv?

Skrivet 2012-03-16 Klockan 07:50:00

Jag har tänk på en sak, elller ne, kom på det precis. Men iaf..
När man sitter och skriver på en blogg så skriver man med sig själv, och man svarar sig själv oxå :D
"hej vad görs? :)
"nja inte mycket, chillar. Själv då?
"Jag med :D, vi värkar ha mycket gemensamt :')
"coolt B-)
Men om man pratar med sig själv så får man ju dom svaren som man vill ha? eller hur? :D
Juste, jag har ishall idag i skolan, Yeah. 
Jag har tänk på en sak, när solen väl börjar komma fram så försöker skolan att få mig att göra massa kalla saker :O Typ som att vi åkte till Kisa och där är det massa snö, medans i lilla västervik är det sol och snön är typ borta, och nu så ska jag till ishallen. Is, det säger väl sig själv???
Aja, hejdå :D


Kommentarer
Postat av: Lisa Helgersson :D

Skrivet 2012-04-22 Klockan 13:00:15
true.. du är for ever alone..



hihi

URL: http://lisahelgersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!