Subway

Skrivet 2012-03-18 Klockan 14:24:32

Jag var nyss och åt på subway med fint folk.
Och ärligt talat nu, jag tror jag bröjar tröttna lite på det, inte så himla gott faktiskt,jo det duger men det mäter inte upp sig till pizza "nivån" :D Haha nu låter jag som en tjockis ;)
Senare kväll så har jag träning runt halv 7 tiden, lite jobbigt om man tänker efter, är rätt så trött idag :D
Och på måndag morgon så har vi nationella i biologi, eller det är någon labb sak. Inte nervös för det verkar enkelt iallafall =)
Hehe rätt så dålig bild men det är den enda jag har på datan (=
puss johannes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!