2dagar ^^

Skrivet 2010-08-15 Klockan 10:36:42

fredag
mötte makke vid netto och gick vidare till gula för att han skulle köpa sig något o äta,
sen gick vi hem, nån timma senare så kom felix o vi gick hem till han, o sen hem till mig för o äta mat :p
när klockan blev lite senare så åt vi kräftskiva, blev jätte mätt :D
sen så var vi ute och gick lite och vid 10 drog makke till sina kompisar och då fick jag vänta på makke tills typ ett då han kom hem till mig och sov här :)
lördag
vaknade upp och vid 11 drog makke, och då åkte jag,mamma och pappa till coop och köpte massa :)
sen åkte vi hem och då hade vi glömt och köpa ägg så jag och mamma cykla till netto och köpte ägg o lite godis (a)
sen cykla vi hem och satt på altanen och snacka o lite :)
sen fram mot fyra så mötte jag lisa ett tag och snacka med henne, saknade henne massa :)
sen vid sex åkte jag hem och där hade vi kräftskiva utanför på gården.
jag hämta upp lisa så hon gick vara med en stund oxå, men när vi ätit klart så skulle vi gå till willys o köpa det där man har dippen i xd kommer inte ihåg vad det heter just nu :p
men vi sket i det och gick ner och kollade på det där jävla förmultnade tivolit :p
och sen gick vi till åhmans och köpte oss en pommes som vi dela på. och där efter gick vi hem.
vi gick hem till mig och sjöng sing star :p
och sen var det dags för lisa o gå hem, då gick jag ut och satte mig bland dom andra som hade kräftskiva fortfarande och snackade lite, sen gick alla typ hem vid 11 halv 12 eller något :p


tack för dagarna :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!