söndag

Skrivet 2010-08-16 Klockan 11:37:30

gick till bea kl 5 på morgonen och snacka lite och sen somna vi och vakna vid halv 10 ungefär  och fixa mig, sen drog jag och bea och kolla på lisas konfirmation :p
och när den var slut så åkte vi hem till mig och åt lite pizza och vattenmelon och sen gick vi ut och gick lite, sen vid fyra tiden gick bea hem och jag gick hem och vila lite och sen så var jag med bea ett tag igen och sen vid sex så gick jag hem och bea oxå.
när jag kom hem så gick jag och mamma en långpromenad med hunden sen när vi kom hem så titta vi lite på tv och jag tog mig ett bad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!