dag 1: om mig

Skrivet 2010-12-25 Klockan 11:11:24

hmm vart kan jag börja?
Jag är född 1996-04-25 mitt fullständiga namn är Ellinor Linnea Karlsson, Linnea fick jag från min mormor som dog innan jag föddes, som farfar oxå gjorde, så har aldrig träffat dom. men jaja, När jag var liten så hade vi en hund.Ferdinand. han behandla mig som hans egna barn faktiskt, när jag var 1 år så bruka jag få gå och hålla i honom, han var ju inte liten heller ;), han är en mördare oxå, en gång så hoppa han upp typ 3 meter i luften och skalla en kråka i huvudet så det dog o.O??? men nog om honom nu, ska snacka lite om en fågel som bokstavligen HATADE alla förutom pappa, Lisa hette den fågel, den var oxå mordisk och gilla att bita på mamma så fort hon kom i närheten :s
har haft ett antal djur, alla har varit cp, emil en hund, han fick canser och bet folk :s, Jack en till hund som bara hade ett öga (som valp öppna han den andra för tidigt, eller något sånt) han var snäll men så jävla feg! och så Mimmi och Sissi mina 2 kaniner, en natt så sparka Mimmi ihjäl Sissi och sen så dog hon några dagar efter? Och nu så har vi en hund som heter Simba, han har allmänt damp och gillar att slicka på folk -.-
Jag har 2 bröder Henrik och Niklas, ingen av dom bor hemma eller i västervik, mina föräldrar heter Gunilla och Lars och bor tsm, och så har jag en farmor  :)
När jag var mindre så brukade jag leka med dom flesta dom bodde på markör :P
ferdinand
jag och emil
fåglar
Henrik,Nilklas o Jag
Henrik Farmor och Jag
Sen när det var dags att börja på dagis så började jag på Snövit i Butter ;)
Jag försökte alltid göra som alla andra och se ut som alla andra om en lärare berömde dom (a)
och sen så ALLTID när vi skulle få vila så var det en liten jävla jobbig unge som låg och snarkade som ett jävla as :O fan va lack jag var, så det var alltid så att jag kunde inte sova jag gick hem och var as tjurig..
Men så kom jag på att jag kunde ju väcka honom, så jag tog alltid med mig något hårt innan vi skulle vila och så när han började snarka så kasta jag den där hårda saken på honom, "lärarna" kom aldrig på att det var jag :D
Sen så var det dags att börja skolan, jag började då på karstorp, finns inte så mkt att säga om det, jag var en snäll liten flicka som gillade att skriva skriv stil ^^. sen något år senare så träffade jag på Lisa Helgersson, underbart! vi blev bästa kompisar och det är vi än idag :) har många minnen med henne (tex, gungande träd och skattkarta) ;) och sen så lärde Lisa mig att vara "stygg" så alla lärare blev skit tjuriga på mig -.-
men Lite senare så palla jag inte med karstorp längre, för jag hade inte lärt mig ett skit...
så jag böt till fågelbäret och lärde mig ltie mer iaf, så nu är jag inte världelös i matte utan jag har börjat fatta lite mer.
jag och lisa
I högstadiet då när jag börja så börja jag i en helt vanlig men lite pratig klass, men det blir ju alltid så :)
skaffa kille och allt som sprack sen och blablabla.
Och på min fritid nu så dansar jag i street och går till atlet ibland och så är jag med vänner och sånt :)
När jag var mindre så gick jag i sminning men det sög till sist, och då började jag i gymnastik, var kul tills endel kom dit och förstörde och höll på så jag sluta, och sen så började ja i dans o allt då :p :P :P :p :p :p :P
finns inget mer och säga vad jag vet iaf :)
Jag är 2003 hahha ;)
typ sommaren 2009 xd
vintern 2009
vetifan när men typ vintern 2009 eller 2010
typ julafton 2010 ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!