dag 2: min första kärlek

Skrivet 2010-12-26 Klockan 10:19:34

jag tänker inte berätta om min första riktiga kärlek, berättar när jag var lite mindre... för orkar inte med annat
Men det var iaf en kille som heter Adam det börja med att vi blev tsm på något konstigt litet småbarns sätt, btw så var det första dagen jag började i skolan efter något sommarlov, men iaf då blev vi tsm och jag gilla honom jätte mkt typ xd
Sen när det började blir rast så kom Lisa o Albin fram till mig och fråga : vem utav oss ska göra slut åt dig?
jag blev ju inte bara lite chockad men jag sa till Lisa att hon skulle göra det xd, så såg då min första "kärlek" ut ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!