dag 3: mina föräldrar

Skrivet 2010-12-27 Klockan 00:07:12

Mina föräldrar heter då Lars och Gunilla Karlsson, mamma har mörkt och väldigt tjockt hår och pappa är tunnhårig och vetifan vad han har för hårfärg :o
Dom bor tsm och bråkar aldrig (inte vad jag vet elr sätt iaf).
vet inte precis vad jag kan säga om dom, men jag kan iaf berätta allt för dom :p och dom ställer så klart upp. Har då självklart världens bästa föräldrar, och dom betyder mycket för mig!
Mamma jobbar på ålderdomshem och pappa jobbar på psyket. Kan inte klaga på dom eller något trivs bra tsm med dom :)
Fast jag kan ju säga att familjen karlsson har lite sjuk humor ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!