Dag 6: min dag

Skrivet 2010-12-30 Klockan 21:23:39

Börja med att jag vaknade och fixade frukost, när jag ätit klart så åkte jag och pappa ner till stan och kolla runt lite, när vi var klara med det så åkte vi upp till jysk och köppte ett nytt överkast till mig;) Och sen så köpte vi lite kött m.m . När jag kom hem så fråga jag bea om vi skulle ut så då gick vi till beas kille och sen var det snarast dags för mig att gå hem och äta, blev plankstek, jätte gott :). Blev så Jävla trött efter maten så jag somna när jag vakna igen så gick jag ut och mötte andreas och vi gick hem till han och spela något Skit Läskig spel... Fast det roliga var att skrämma han :-D. Lite senare kom samer och bea och nu så är vi hos andreas och lyssnar på musik ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!