=

Skrivet 2010-07-06 Klockan 12:02:20

När jag varit på stan med bea så stack jag hem och åt mat med mina bröder :p
Sen så satt vi och snacka lite smått kul :) efter det åkte vi ut med båten och när vi väl kom hem så åkte jag och  bea ut och badade! Riktigt skönt vare när man väl doppade sig :)
Men det var några läskiga ungar där ^^ Men dom stack till sist ;p
När vi gick tillbaka till våra cyklar så upptäckte jag att jag hade punktering....
Och ringde därefter till min pappa som tyvärr inte kunde skjuta hem oss, men min mammas kompis var där så hon och mamma kom och hämta upp mig och bea :)
När vi kom hem så satt vi lite smått vid datan :D
Vid 10 tiden så kom makke till mig och så gick vi ut och gick lite och så träffa vi på bea och pontus :p Men bea var tvungen att gå hem och pontus med så vi stack hem till mig och snacka lite smått, sen så blev det att sova :)
haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!