sommar :D

Skrivet 2010-07-31 Klockan 23:40:36

vaknade kl ett typ och var inte på bra humör....
haha men det släppte typ efter att jag fått ätit :)
jag och makke gick typ hem till felix och bea :p
Vi har suttit vid datan ett bra tag, lite halvt lan :D
men kommer typ inte ihåg vad vi gjorde på eftermiddagen osv men skit i det :D
fram mot kvällen så gick jag och makke hem till mig för o hämta pengar, och sen så hade vi lite kul på vägen till högö och åkte kundvagn :D
men pinsamt vare :(
men sen kom vi fram till höga o då köpte makke chips och en baguette och jag det samma fast popcorn :D
sen stack vi hem till felix och satte oss vid våra datorer :D
cool öl :D
h3h3 ;)
alltid lika bra påt ;)


Kommentarer
Postat av: jenniie

Skrivet 2010-08-15 Klockan 14:48:18
usch fyfan ella dendär ölen smakar skit :( hihihihihihi

Postat av: svar jennie:

Skrivet 2010-08-16 Klockan 11:38:48
hahah jag vet i fan, det var iaf cool :D hihihi


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!