dagen

Skrivet 2010-06-16 Klockan 19:49:18

i skolan så körde vi först brännboll mot 8orna och vi förlora haha
sen körde vi Kastastövel, fast på ett annat sätt på 8orna och vi förlora :D
sen körde vi hoppasäck, och vi förlora, redig sportig klass :)!
sen så var det slut för dagen och då var jag och snacka lite med makke  ♥
och sen så drog jag till malin för vi hade bestäm, och så var det några andra killar där, kommer inte ihåg vad dom heter haha, bryr mig inte så mkt :D
jag och malin gjorde ananas, mkt gott :)
sen blev det lite drygt så jag drog till makke och vi drog vidare hem till mig och gjorde oss i ordning in för kvällen :)
och nu har han gått på sista natten med gänget saken haha:(
hade hoppats på att han skulle sova här men det sket sig :( :(
men nu sitter jag och ska se vidare på simpsons :)


Kommentarer
Postat av: Makke

Skrivet 2010-06-17 Klockan 21:56:55
jag sov visst hos dig:(<3


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!