krussiiiduullll

Skrivet 2010-06-07 Klockan 07:43:52

H E J !
var med min makke igår gjorde inget speciellt förutom att vi var med kristina och linus fram mot kvällen :)
Och så såg vi en läskig film om en adopterad flicka från Ryssland :(
kommer bli läskigt när jag ska till mina adopterade kusiner sen i sommar :(
och det gör det extra läskigt för att dom bor i en gammal kyrka :O
Tänkte ladda upp en bild på henne, men jag är ensam hemma och titta på bilden så nu är jag as rädd :( -.-'
Men jag kan ist visa en klänning som min mamma beställde åt mig :)!
söt ju :D


Kommentarer
Postat av: Makke

Skrivet 2010-06-07 Klockan 20:55:18
Den klänningen är sjukt snygg och längtar efter att få se dig i den;) du ska ha den på midsommar:D<333

Älskar dig:*


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!