lisa <3

Skrivet 2010-06-13 Klockan 18:56:49

Idag så har jag varit med lisa, jag gick till henne på morgonen och sen så gick vi hem till mig, och det var då solen låg på så vi stack till netto och köpte oss varsin glass :cool:
Sen gick vi hem till mig och såg på tv, där efter åkte jag,lisa,pappa och hans kompis ner till gränsö och grilla :)
goda korvar :thumbup:
Sen så åkte vi hem och precis då så börja det att regna, tur vi hade där :D
Sen så åkte vi hem till mig där vi såg på tv ;p
jag tror jag somna jag mins faktiskt inte, men det var iaf skönt :rolleyes:
Sen så stack lisa hem för hon ska senare till g-by.
Min mamma kom in sen och fråga om jag ville följa med ut och åka bil, och jag sa såklart ja för jag hade ju inget o göra :D
vi drog oss ner till våran båt och pappa satte dit något, vet inte vad :question:
Sen åkte vi hem, och då tog jag mig ett varm bad :blush:
haha ! :D


Kommentarer
Postat av: liiisaaah den bästa? ;D

Skrivet 2010-06-13 Klockan 21:35:55
riktigt kul hade ja! :D älskar dej mest babe :*

URL: http://lisahelgersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!