svaaartiiis :)

Skrivet 2010-05-10 Klockan 19:52:32

var med makke på morgonen, sen så drog jag o bea o titta på malin i kyrkan :) (as drygt!)
sen så mötte vi lisa och då stack vi 3 till donken o åt glass hihi, sen stack jag o lisa hem till mig o bea hem till sig, Pappa gjorde pizza till oss :)) Mummmss, sen så stack lisa till simhallen vid typ 3, då pasa jag på att färga mitt hår, och medans jag gjorde det så kom bea och makke hem till mig, satt och snacka lite och bea försökte ta om sin navelpercing tog typ 3-4 timmar, o det e inte klart än :oo
Sen så stack alla o då städa jag upp i lägenheten och sen var jag dö trött o gick o la mig :)
svart hår :(
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!