let me live my own life :)

Skrivet 2010-10-03 Klockan 11:31:57

När jag kom fram till Gamleby så mötte jag lisa,malin och emma på vägen, vi gick direkt till "stan" och fikade :)
mysigt! (har även märkt vilja skumma folk det finns i Gamleby :bigeyes: )
sen så gick vi hem till emma, (väldigt jobbigt att gå för mig i och med att jag har fått förkylnings astma :p  )
men när vi kom fram så lyssna vi på musik och snacka, sen så gick emma och Malin och hämtade upp olle och erik vid tågstationen, medans jag och lisa gick hem till henne.
När jag och lisa kom hem till henne så åt vi lite mat, och efter  ett litet tag så kom olle,erik,malin och emma :)
Vi åt klart och gick in på hennes rum där vi snacka lite osvosv..
Vi funderare lite på vad vi kunde göra så vi gick ner till källaren och kolla på film.
När filmen var slut så fick jag,lisa,erik och olle skjuts till västervik av lisas systrar :), skönt då spara man dom 22 kr ;)
jag och lisa gick hem till mig och åt mackor och sen så gick vi till netto och mötte erik och olle, vi gick mest omkring men sen så gick vi hem till Lisa, och spela tv spel. när lisas syrra ville ha rummet så gick vi hem till erik och kolla lite på film där oxå, men sen var det dags att dra sig hem :)
ELLA EMMA MALIN LISA
drågad (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!