SKÖT DITT EGNA IST ;)

Skrivet 2010-10-13 Klockan 15:10:30

Måste bara berätta att igår när jag och bea var på väg till skolan så var det en liten jävla unge som körde på mig, både han och jag ramlade med cyklarna -.-
mitt ben fastande i mellan hjulet o någon jävla stång och lilla killen låg bara helt stilla på marken, han sa inte någonting  o.O
Så bea gick fram till honom och så titta han på henne och försökte komma upp men hans nyckel knippa hade fastnat i cykelkorgen som han hade runt halsen HAHA, så han bara låg där men då kom hans mamma och då åkte vi iväg ^^
Skoldagen var as CHILL! Vi började med matte, teknik och sen engelska och sen gick vi och åt och när vi ätit klart så sluta vi :D klockan var typ 20 över 11 då :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!