moped åkandet för mig och lisa :D

Skrivet 2010-09-01 Klockan 07:42:48

bara för att jag är så bra på att åka så låna vi Andreas moppe, gick inte så bra o starta den för jag kan verkligen inte det, men med lite hjälp av lisa som höll i gasen o jag som kicka det bra :D
jag skjuta hem lisa så hon kunde hämta sina saker, sen till andreas igen, han sa att jag inte fick åka mer för det var så lite bensin, men då sa jag att vi kunde åka o tanka :D (inget smart ide och låna ut den till mig...) :D(har precis lärt mig hur man använder blinkersen (aa)  )
Men iaf så åkte jag och lisa upp och tanka, det gick väl sisådär :O
har aldrig tankat förut, bara tittat på en gång när andreas gjort det (a) men lisa fick göra det och vi börja lite lagom, men sen så drog lisa bara ut den när vi var klara så bensin över delivis halva moppen :D så jag fick torka bort det medans lisa gick in och betala.. och så var den en gubbe bredvid oss som fråga om vi fick in den i hålet :S (peddo)
men vi åkte iväg upp till coop där vi köpte läsk och godis :D
Sen när vi skulle åka iväg så skulle lisa hålla in gasen och jag kicka igång den, men så hade vi glömt o fälla ner stödet, så när jag får igår moppen så typ flyger lisa iväg med den och jag föröker springa efter för att den inte ska ramla och så fick jag tag i den och bad lisa släppa gasen XD sen så titta vi oss omkring och hoppades på att ingen såg det, men då startar en bild precis framför oss, fan oxå :(
men sen åkte vi lite och när kl var fram mot halv 10 så skjuta jag lisa till sjukhuset för att hon fick någon jävla panik skit när hon typ flög efter moppen...
ne skoja, hennes pappa skulle hämta upp henne där :)
då åkte jag och lämna moppen till andreeas sen :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skrivet 2010-09-01 Klockan 13:37:05
startar en bild framför oss?

Postat av: svar: anonym

Skrivet 2010-09-01 Klockan 19:12:20
aa du vet, en parkeringen.. med bilar? :)

Postat av: Anonym

Skrivet 2010-09-02 Klockan 22:08:45
en bil heter det väl?

Postat av: ella

Skrivet 2010-09-13 Klockan 16:43:12
oj då skrev jag väl fel?:)

makke


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!