myspys :*

Skrivet 2010-09-24 Klockan 07:46:49

stack hem till lisa på kvällen och vi gick till netto och köpte mjöl och gräddfil, sen gick vi hem till lisa och då kom min mamma förbi och gav oss en mega stor chips påse :O :D.
sen så skulle vi ladda hem en film men det var något fel så det gick inte :(
så jag och lisa gick ut o köket och tände ljus och lyssna på musik och snacka och åt chips dipp o drack cola :D (y)
sen satt jag lite vid lisas data medans hon duscha och när hon var klar så var det dags för mig o dra mig hem :(
:love:


Kommentarer
Postat av: liiiiiiiiiiiiisaaaaaaaaaaaaaaaaa

Skrivet 2010-09-24 Klockan 22:47:08
älskar dej! haha fint med dammmmmmiga ljus känner ja :D hahha

URL: http://lisahelgersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!