du va,du va underbar

Skrivet 2011-08-07 Klockan 13:22:09

torsdag. var med lisa och åt pizza och badade, nice vare! efter det så drog vi till campino och åt pizza och sen ner till stan och tog en glass (hihih tjockisar). då mötte vi även emmy och tess som vi satt och snackade lite med :')
sen så mötte vi malin och emma som följde med oss hem till mig och så kom även jesper efter ett tag, då såg vi på film och sen drog alla och då gick jag och lisa och la oss :)
fredag. lisa sov ju hos mig så på morgonen så drog vi ut och badade med emma och malin oxå, och så mötte vi även natta och sofie där nere :) när vi hade badat klart så drog alla hem och fixade till oss oså för sen skulle vi vidare till emmy, där vi åt god mat och tårta eftersom hon fyllde år på söndagen!
sen så drog vi till alex där massa andra oxå var. fram mot kvällen efter att vi hade sjungit för emmy så följde jag och emma natta hem och sen så drog jag och emma till åhmans och åt lite ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!