tidsfördriv

Skrivet 2011-12-30 Klockan 13:24:10

SKULLE DU HELST
1. pierca tungan eller läppen? - tungan
2. dricka grön eller röd mjölk? - grön, konstig fråga xd
3. brinna upp eller drunkna? - inget?
4. umgås med dina föräldrar eller vänner? -  svår fråga :P

SVARA ÄRLIGT
1. tycker du om någon nu? - ja kanske det :)))
2. har du skolkat? - har väl hänt :p
3. varmt eller kallt? - hmm, varmt isf
4. soligt eller regn? - soligt, hatar regn
5. fanta eller cola? - cola
6. är du nyttig av dig? - HAHA nej :)

OM MIG
1. vad heter du? - Ellinor Linnea Karlsson
2. syskon? -  tre store bröder
3. vart bor du? - sverige
4. hur många barn vill du ha? -hmm, 3 kanske, eller kanske 4 :)
5. vill du gifta dig? - tror jag nog :)
6. favorit tid på dagen? - runt 8-9, då det är mörkt och mysigt ute :)
7. humör just nu? - Glad :)

HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA
1. pussat någon? - ja
2. sjungit? - klart jag har !
3. blivit kramad? - japp :)
4. känt dig fånig? - pff, känner mig aldrig fånig ;)
5. saknat någon? - jarå :)
6. dansat galet? - inte nu på morgonen men kanske några timmar tbx hihi
7. klippt håret? - nepp (:
8. gråtit? - inte seriöst, men bara för att det blåser ute och för att jag brukar få skratt anfall :pPpPp

GREJER
1. har du blivit stoppad av polisen? - pff, dom kommer inte ifatt mig :))) eller vad säger du lisa?
2. har du en hund? - ja, en galen hund :(
3. sover du helst ensam eller med någon? - hmm, det är väl lite olika :)
4. tror du på spöken? - haha spöken nej, men typ inbrotstjuvar osv ^^
5. är du mörkrädd? - jau, lite kanske :)

KÄRLEK
1. är du singel nu? - ja
2. föredrar du långa förhållanden istället för korta? - ja, det är väl klart ?
3. har du dumpat någon och sedan ångrat dig?- Haha jaa
4. har du någon gång varit riktigt svartsjuk?- Det har väl alla någon gång? :P
5. har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? - närå
6. har du varit på en blind-date? - haha nej, låter ju läskigt !
7. sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? - ja ?
8. saknar du någon av dina ex? - inte nu men jag har väl gjort det :)
9. somnat gråtande pga kärleken? - har jag säkert
10. brukar du tänka på dina ex? - har väl hänt :p

KOMPISAR
1. har du nån bästa vän? - nej, men bra vänner har jag :)
2. är du ofta med dina vänner? - Haha nej absolut inte ;)
3. vad brukar ni hitta på? - bio,äta & äta lite till ? jag vene olika xd
4. kan du vara dig själv med dina kompisar? - ja självklart :)
5. vem vet mest om dig? - hmm, bea och lisa är det nog då :)

OM DIG
1. hur lång är du? -  ca 165
2. vart bor du? - har jag inte redan svarat på det ?
3. är du nöjd med ditt rum? - kunde ju varit värre :p
4. vilken är din riktiga hårfärg? - Blond :)
5. vad väger du? - mindre än 80 ? vene äger ingen våg :)
7. har du någon sjukdom? - Haha nej :)
8. är dina föräldrar skilda? -  Nej det är dom icke :)
9. gillar du skolan? - bra tidsfördriv ibland ^^
10. hur svarar du i telefonen? -  hej det är ella.

VAD
1. åt du senast? - popcorn :D
2. drack du senast? - juice :)
3. har du på fötterna? - strumpor :=
4. lyssnar du på just nu – Daughtry – Crawling Back To You
5. gillar du mest hos dig själv? - att jag är mig själv, antar jag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!