Så vi gör det

Skrivet 2011-02-02 Klockan 19:34:29

Tisdag
Var väl en lagom chillig dag i skolan, om man nu kan säga så? :O
när jag slutade så gick jag och lisa hem till mig och åt lite och dunka o dampa till musik! :D
Sen så tog vi bussen ner till mejeriet, för jag skulle ha dans o lisa teater :)
När min dans var slut och Lisas teater så åkte vi bussen hem.
Vi gick upp till Lisa och kolla hennes nya o skit snygga tapeter :D! love it.
Vi åt även makaroner och kykling gryta elr något sånt med sallad och majs :) riktigt gott :)
Och Lisa är jätte bra på att laga makaroner hihihihi (a)
Sen så gick vi till hennes "rum" som alltså var ute i TV-rummet (bara för tillfället) Där vi lyssna på musik och tog massa kort och spela även GTA höhö ;) ;) ;)
Onsdag
Slutade skolan, jobbig skol dag! seg som faaaan -.-
Men tog sällskap med bea hem. När jag kommit hem så åt jag lite flingor, eller mkt flingor, var dö mätt! NOT NICE.
Men sen gick jag Lisa och Emma till atlet och träna lite. Kom hem för drygt 2 timmar sen och har suttit och pluggat och snackat med mamma, gjorde även en god kvällsmat. Blev nämligen att jag la Apelsin,Äpple,Banan och Vindruvor i en skål så vare bara och ta vad man ville ha, och så en jätte fin knäckemacka! :) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!