städa
Skrivet 2011-02-06 Klockan 14:11:21

Träffade andreas vid typ 4 tiden igår, och då var vi ute i typ 2 timmar, kallt ! mina skor var skit blöta och jag hade jätte ont i fötterna :( men vi tog oss hem till andreas endån. där laddade vi hem en film och så skjutsade andreas mig sen till willys där vi köpte chips dipp och godis :) det var ju lördag (a)
Så åkte vi hem till mig och såg på den där skräck filmen som var like sjukt konstig ;s
men han skulle sova hos mig så vi låg och snackade i några timmar innan vi somna (elr jag snacka i några timmar innan jag somna ) haha :D
så vaknade vi vid 10, nt så skönt! hade ont i huvudet oxå. segt som fan :( men han stack nyss och jag sitter nu och lyssnar på musik.
Nu har jag bara det värsta kvar städa





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!