Dag 08 – Ett ögonblick

Skrivet 2011-01-02 Klockan 14:58:57

Ett ögonblick var när jag och lisa och hennes syskon lekte tjuv och polis. då cykla vi omkring och jaha varann och så var det en gång när lisa skrek på mig och jag svängde in mot ett kvarter och lisa kom i så hög fart och hon skulle oxå svänga för att jag gjorde det och hon ville mig något, så hon svängde med hög fart men lyckades köra in i en sten ist så bakhjulet fög 2 meter upp i luften xd eller något liknande och då gick jag fram till henne för o se hur hon mådde, då skylde hon på mig och sa att det var mitt fel att hon körde in i stenen, hahah elak ju (aa)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!