Dag 19 – Detta ångrar jag

Skrivet 2011-01-13 Klockan 23:10:21

finns ju många saker man ångrar :s men jag ska berätta en liten rolig sak ^^
i  början av 7an så åkte vi med skolan till marsbäcken, och så övernatta vi där. väldigt roligt vare om man tänker efter :P
Men så vare första natten, eller kanske andra kommer inte precis ihåg. Då skulle peeter (en lärare) berätta en spök historia för oss alla, men jag är ju så duktig så jag lyckas somna innan han börjar berätta, bredvid mig har jag bea och clara som är vakna, dom berättade även för mig att jag somnade och så skulle peeter berätta spök historierna, men dom tycket inte att dom var så läskiga för att det enda dom konsenterade sig på var mitt snarkande :D
fan ångrar att jag inte fick höra spök historierna och att jag låg och snarka så alla idiot förklara mig säkert :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!