Dag 23 – Det här får mig att må bättre

Skrivet 2011-01-15 Klockan 13:45:06

finns väl många saker som får mig att må bättre T.ex.
Min hund.varför vet jag inte det är väl mest för att han gör så konstiga saker som gör att han är rolig. han är verkligen ingen glädje dödare ^^
Mina vänner. Om man är lite nere så är det bara att snacka med någon kompis då mår jag bättre, och så mår jag bättre av att träffa folk som jag inte träffar så ofta. alltid bra o ha en vän vid sin sida o göra roliga saker med :)
Min pojkvän. alltid skönt o ha någon att snacka med och någon som alltid finns där hur eller hur.
skola? jag mår bra utav att få håltimmor :D döö nicee
det finns många saker, kommer inte på så mycket mer men det där räcker nog :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!