Dag 26 – Mina rädslor

Skrivet 2011-01-21 Klockan 18:28:30

efter som jag har varit så sjuk i några dagar nu så har jag aldrig orkat göra något inlägg, sorry.. :/ och egentligen orkar jag inte göra något nu heller men tar något litet kort.
Jag är så jävla rädd för att få inbrott, det är nog någon som jag är rädd för väldigt ofta, jag menar vafan ska jag göra om det helt plötsligt står en gubbe i min hall med en pistol/kniv, typ ringa polisen? tror inte polisen hinner komma innan jag typ blivit skjuten/knivhuggen, och jag kan ju absolut inte slå ner någon o.O har inte såna skills..
undrar om min hund skulle reagera? eller mina föräldrar, vad skulle dom gjort då? tänk om dom blir skadade?
usch, jobbiga tankar som bara fladdrar omkring i huvudet -.-
Ja så jag är alltså rädd för inbrott.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!