26/6-2011

Skrivet 2011-06-28 Klockan 13:31:18

började med att jag gick lite på stan och köpte lite nya kläder med mammsen, sen så åkte jag och mötte hampus.
han badade och jag låg väl typ och sola, haha :) eller juste innan vi åkte och bada så skulle han äta så då blev det att han tog en pizza, eftersom han är en sån tjockis ;P
men fram mot 5 tiden så åkte vi och mötte lisa och sen ner till stan och käkade glass och träffade på trevligt folk!
sen åkte vi till willys där jag köpte en kladdkaka som vi åkte hem till mig och åt, sen så var det dags för dom att gå hem så jag mötte bea och vi gick till clara och då var vi ute och gick och snacka en massa ett bra tag! mkt trevlig dag måste jag ju säga! (:
Och idag, efter 2 år, så ska jag klippa mig!!!!
det här känns inte alls bra :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!