tidsfördriv

Skrivet 2011-11-03 Klockan 13:42:36

Dag 1 - En bild + kort text om mig.
Dag 2 - Varför jag började blogga.
Dag 3 - En plats jag vill vara på just nu.
Dag 4 - En bild på en snygg person.
Dag 5 - Kort om hur min famlij ser ut.
Dag 6 - Något som gör mig glad.
Dag 7 - Det viktigaste i livet för mig.
Dag 8 - Vad man hittar i min väska.
Dag 9 - Meningen bakom mitt bloggnamn.
Dag 10 - Fem bilder som visar hur min sommar såg ut.
Dag 11 - Länk på tre bloggar som jag följer.
Dag 12 - Det här får mig att gråta.
Dag 13 - Det här hade jag på mig i dag.
Dag 14 - En sak som jag aldrig skulle vilja tappa bort.
Dag 15 - En låt jag gillar.
Dag 16 - Mina framtidsplaner.
Dag 17 - Vad jag åt till middag.
Dag 18 - Smink jag använder.
Dag 19 - En film som fått mig att gråta.
Dag 20 - En sak jag aldrig skulle göra.
Dag 21 - Tio saker jag vill.
Dag 22 - En bild som är ungefär två år gammal. 
Dag 23 - En dag i mitt liv, bilder tagna under dagen.
Dag 24 - Den roligaste dagen den senaste månaden.
Dag 25 - Något jag stör mig på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!